A l'entorn Coeli, cada expertesa hi té un lloc

Cerques una plataforma documental per a tot l’equip, capaç de reflectir la realitat organitzativa de la teva institució? Des de l’equip de Coeli, treballem a fons perquè la tecnologia pugui acompanyar el dia a dia de la teva institució cultural i optimitzar-ne el flux de treball.

Quines característiques de Coeli potencien aquesta interlocució? Com podem agilitzar la feina conjunta entre el museu, la biblioteca i l’arxiu? I entre el departament de col·leccions, de restauració, d’exposicions i de registre? En aquesta entrada, t’ho expliquem.


1. Accés en línia

La nostra plataforma documental ha nascut al núvol, per al núvol. Fàcilment, podràs accedir-hi des de qualsevol dispositiu via web mitjançant un usuari i contrasenya. Podràs treballar-hi remotament, atès que l’emmagatzematge de les dades és al núvol. Oblida’t del manteniment tècnic, treballa des de qualsevol dispositiu sense importar si és Windows o Mac, o incrementa la capacitat sempre que ho necessitis gràcies a un entorn altament escalable.

2. Gestió dels usuaris

Maximitza l’eficiència de l’equip a tall global. Gaudiràs d’un número il·limitat d’usuaris dins d’una interfície multilingüe, on es poden gestionar les responsabilitats de cada membre:

Coeli Product
"Crea una vegada, publica a tot arreu"

Els professionals de Coeli treballem perquè cada institució pugui treure el màxim partit del software. A través d’un servei d’assessoria i acompanyament, localitzem quines són les teves necessitats. D’aquesta manera, adaptem la tecnologia al context de cada entitat.

PROVA'L GRATISSUBSCRIU-TE AL BUTLLETÍ
Exemple pràctic

Pel que fa als entorns de treball, l’espai col·lectiu #museuobert n’és un cas molt il·lustratiu. Aquest projecte acull gairebé una trentena de museus, ubicats en entorns de treball diferenciats dins la mateixa plataforma documental. Cada institució tan sols té potestat de gestionar la seva col·lecció (visualitzar, crear, editar, revisar, etc.), amb independència de les altres entitats del conjunt.

3. Entorns diferenciats

 

En essència, cada cas és singular perquè cada equip té el seu modus operandi. Per aquest motiu, adaptem la tecnologia a la realitat organitzativa de la institució. Tenim en compte els departaments seccions per tal de crear entorns diferenciats de treball, alhora amb vocabularis compartits. D’aquesta forma, la plataforma documental ressegueix l’estructura de l’equip per tal d’agilitzar-ne l’ús.


4. Funcionalitats específiques

Coeli és un software amb un gran potencial, les seves característiques obren el camí per a l’ús des de cada departament. Aquí sota, t’expliquem alguns exemples de les possibilitats de la plataforma documental.

  • Plantilles personalitzades. Extreu documents en Word a partir de plantilles personalitzades (llistat d’inventari, catàlegs, cartel·les d’exposició, flyers publicitaris, etc) útils per a diversos departaments.
  • Elasticsearch. El motor de cerca facilita la consulta interna i també la tasca de difusió. Disposa d’una cerca avançada potent que permet buscar camps concrets i establir paràmetres com intervals de temps, si el camp està informat, si té imatge, etc. Alhora, els filtres fan un recompte dels vocabularis utilitzats d’una manera molt visual i pràctica.
  • Llistes de treball i cerques desades. Selecciona un grup d’objectes d’interès i agrupa’ls en una llista de treball, que pot ser privada o compartida amb tot l’equip. Podràs exportar-la en altres formats i també imprimir-la.

…i molt més!

Optimitzem el flux de treball

La centralització de la informació, tant dels objectes patrimonials com de les tasques del dia a dia, és un punt clau de la nostra tecnologia. A Coeli, cada expertesa hi té un lloc. La gestió des d’un sol sistema, lligada a la flexibilitat de la plataforma documental, permet treure el màxim partit a un entorn eficient per a tot l’equip.

Vols que t’assessorem?

CONTACTA'NS